nama

0
Silent Readers

sekapur sireh

Assalamualaikum dan salam sejahtera..Saya merupakan guru prasekolah pendidikan khas dipuchong.ini merupakan tahun ke6 saya menjadi pendidik atau dalam kata lain guru larrr..saya merupakan seorang isteri da ibu kepada 3org cahayamata.puteri sulung Irdina 9thn,ke2 putera bernama Ikhwan dan sikecil Iman pn seorang puteri yang mana gaya dan kelasakannya seperti juga abngnya..Asal???????hmm saya berasal dari Tumpat,xpernah dengar?Tumpat tu satu daerah kecil di Kelantan.Rumah keluarga saya berhampiran kawasan bebas cukai di Pengkalan Kubur tu,kawan2 yang sesat atau nk shopping dikawasan tersebut boleh la contact tp waktu cuti sekolah jer ler...Ini merupakan semester ke2 saya berada diUPSI untuk PPG PJJ..Walaupun baru semester saya rasa macam dah kelam kelibut dibuatnya xtau la mcmmn sem2 berikutnya.Huhuhu.......Blog ini merupakan salah satu tugasan saya,sebenarnya da lama tahu tentang kewujudan blog-blog yang penggunaannya semakin meluas di Malaysia kini tetapi kesuntukan masa membuatkan saya tidak sempat untuk mempunyai akaun blog sendiri.Nasib baik ada tugasan Teknologi Maklumat Sekolah Rendah(TMSR) mewajibkan setiap pelajar mempunyai akaun blog sendiri,kalau tidak saya tidak akan melapangkan diri saya untuk menulis didalam blog saya.Kiranya saya masih hijau dalam dunia blog.Sudi-sudikanlah jenguk-jenguk blog saya dan tinggalkan komen anda untuk menambahbaik blog saya.


DAH BACA TU JEMPUT-JEMPUT LA KOMEN SEKALI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...